Aftellen en opzeggen - Reisverslag uit Hexel, Nederland van Gerben Hulsman - WaarBenJij.nu Aftellen en opzeggen - Reisverslag uit Hexel, Nederland van Gerben Hulsman - WaarBenJij.nu

Aftellen en opzeggen

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

10 Januari 2014 | Nederland, Hexel

Bepakt en bezakt zullen we zwaaien naar de het peloton uitzwaaiers dat daar met betraande ogen staat. Hopelijk heb ik alles goed voorbereid: het werk stopgezet, een vervanger voor de kranten, de cursus 'Hoe Herken Ik Een Ladyboy' meegepakt, alle prikken laten implementeren, het gas uitgedaan en de planten voor de komende drieëneenhalve maand voorzien van water: wat kan er nog misgaan?

Daar gaan we achter komen. Nog maar negen nachtjes slapen voor we met klamme handen het opstapje nemen naar het vliegtuig. Een grote stap voor ons, richting het avontuur in het Verre Oosten. Honderdenvijf dagen om vijf landen te verkennen, uitdiepen en ervaren. Indrukken opdoen, mensen ontmoeten en vooral genieten van de onvoorspelbare wendingen die we tegenkomen. Wat ga ik het meeste missen, red ik het zonder Annely (en mijn moeder) en hoe zal het lopen tussen Daan en mij?

Genoeg vragen en veel zin om naar de antwoorden te zoeken! Op deze blog probeer enigszins frequent de tussenstand te melden. Ik zou het leuk vinden als mensen een reactie achterlaten. Een groet, wens of (levens)vraag? Laat van je horen.

tin tưởng!

  • 11 Januari 2014 - 09:14

    Joke Hulsman:

    Ps. 139:9-10

  • 21 Januari 2014 - 08:03

    Ellemiek:

    he, jou ook gevonden. 27 graden bij jullie. Helemaal eerlijk verdeeld is het niet. Geniet maar voor twee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

21 jarige twijfelaar en de middelste op de foto. Verschillende studies geprobeerd en nu een jaar genomen om te orrienteren en wel de juiste richting te kiezen, vermoedelijk met een christelijke link. Houdt van hardlopen, voetballen, lezen en mijn vriendin.

Actief sinds 28 Nov. 2013
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 21795

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: